ŠEDOVÁ clean service, o. p. s. nabízí v Hodoníně volnou pracovní pozici "Koordinátor/ka zakázek mimořádných úklidových prací". Nástupní mzda je 25 000 – 35 000 Kč.
Co u nás budete dělat:
- vedení týmu pracovníků mimořádných úklidových prací
- koordinace zakázek: čištění hal, podlah, střech, fasád, oken aj.
- kontrola provedených zakázek
- komunikace s odběrateli služeb
- administrativa s tím spojená
Co od Vás očekáváme:
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- znalost práce na PC
- pozitivní přístup, samostatnost, zodpovědnost
- zkušenosti s vedením lidí výhodou
Co nabízíme:
- zázemí dlouhodobě prosperující společnosti: www.sedova.cz
- jistota stabilního zaměstnání, po roce prodloužení pracovní smlouvy
- motivující mzdové ohodnocení, měsíční odměny za řádně odvedenou práci
- pružná pracovní doba
- možnost i zkráceného úvazku 30 hod. týdně
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt. Tel. Po-Pá od 8:00 do 13:00 hod.
Kateřina Ostrezy
telefon: 702007073
email: personalni@sedova.cz
ŠEDOVÁ clean service, o. p. s.- Hodonín 4
Hodonín
69501
email: personalni@sedova.cz
Poslední změna: před 10 měsíci