Koordinátor/ka zakázek mimořádných úklidových prací (Hodonín)

ŠEDOVÁ clean service, o. p. s. nabízí v Hodoníně volnou pracovní pozici "Koordinátor/ka zakázek mimořádných úklidových prací". Nástupní mzda je 30 000 – 40 000 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Koordinátor/ka zakázek mimořádných úklidových prací
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Hodonín
Mzda:
30 000 – 40 000 Kč
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Minimální vzdělání:
ÚSV s maturitou
Adresa pracoviště:
ŠEDOVÁ clean service, o. p. s.- Hodonín 4
Velkomoravská 2248/51

Další informace o volném místu

Jsme úklidová společnost s dlouholetou tradicí a do svého stále se rozšiřujícího týmu hledáme koordinátora zakázek.
Co u nás budete dělat:
- vedení týmu pracovníků mimořádných úklidových prací
- koordinace zakázek: čištění hal, podlah, střech, fasád, oken aj.
- kontrola provedených zakázek
- komunikace s odběrateli služeb
- administrativa s tím spojená
Co od Vás očekáváme:
- řidičský průkaz sk. B + E, zkušenosti s řízením přívěsného vozíku
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- znalost práce na PC
- pozitivní přístup, samostatnost, zodpovědnost
- zkušenosti s vedením týmu lidí
Co nabízíme:
- zázemí dlouhodobě prosperující společnosti: www.sedova.cz
- jistota stabilního zaměstnání, po roce prodloužení pracovní smlouvy
- motivující mzdové ohodnocení, měsíční odměny za řádně odvedenou práci
- pružná pracovní doba
Pro domluvení osobní schůzky nejdříve telefonický nebo e-mailový kontakt (Po - Pá od 8:00 do 13:00 hod).

Kontakt na zaměstnavatele

Kateřina Ostrezy
telefon: 702007073
email: personalni@sedova.cz

ŠEDOVÁ clean service, o. p. s.- Hodonín 4
Hodonín
69501

email: personalni@sedova.cz


Poslední změna: před 1 týdnem